למה לחשוב ללכת אל ייעוץ גנטי פרטי?

ייעוץ גנטי פרטי הוא שירות בעל ערך רב במגוון רחב של מצבים. בין השאר מסייע הייעוץ הפרטי בתחום הגנטיקה למי שנמצא בקבוצת סיכון לחלות בסרטן עקב רקע משפחתי (ובפרט במקרים של סרטן שד במשפחה או סרטן לבלב), לזוגות שמבקשים להרחיב את המשפחה וחוששים מפני מחלות תורשתיות קשות, במצבים של הפלות חוזרות, לילדים שמתמודדים עם הפרעות התפתחותיות ועוד. בשנים האחרונות התרחשה פריצת דרך של ממש בכל הנוגע למיפוי הגנום האנושי, ואת כל הידע החדש ויקר הערך ניתן לנצל לטובת חיים נכונים יותר והחלטות מושכלות באמת. פרופ' ציפורה פליק-זכאי הינה מומחית עתירת ניסיון בתחום הגנטיקה, ובהתאם האיכות של הייעוץ הגנטי הפרטי שהיא מעניקה גבוהה במיוחד.

היתרונות של ייעוץ גנטי פרטי

  • תמונת מצב מקיפה ומדויקת – כשהייעוץ הגנטי ניתן על-ידי מומחים מנוסים התוצאה תהיה תמונת מצב מלאה, מקיפה, מפורטת ובעיקר מדויקת לחלוטין, כזו שמתרגמת את כל הנתונים שהתקבלו מהבדיקות הגנטיות לחוות דעת אמינה ומועילה.
  • זמינות מקסימלית – יתרון נוסף של ייעוץ גנטי שמתבצע באופן פרטי הוא הזמינות הגבוהה. כשנדרש ייעוץ מסוג לפני הריון, לקראת טיפולי פוריות, במסגרת אבחון איחור התפתחותי או מכל סיבה אחרת, למימד הזמן יש השפעה משמעותית, ולכן מדובר ביתרון כבד משקל.
  • תמיכה מלאה – כל שירות שניתן באופן פרטי מתאפיין במחויבות מוחלטת ללקוח או ללקוחה, כולל תמיכה בהיבט הרגשי וליווי צמוד וקשוב המסייע להפיק את מלוא התועלת האפשרית מחוות הדעת עצמה.

מצוינות לאורך כל הדרך

פרופ' ציפורה פליק-זכאי סיימה לימודי רפואה בטכניון בהצטיינות. לאחר מכן עברה התמחות בגנטיקה רפואית במוסד אקדמי נחשב במיוחד, אוניברסיטת UCLA. התחנות הבאות הקריירה ארוכת השנים היו המעבדה הגנטית בבית החולים בני ציון בחיפה שאותה הקימה וניהלה, והמכון לגנטיקה של האדם במרכז הרפואי לגליל. כמי שחוקרת את הפן הגנטי של מחלות שונות וצברה ידע עצום בתחום, מספקת פרופ' פליק-זכאי ייעוץ גנטי פרטי בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש, הן מבחינת המקצועיות והן מבחינת היחס האישי. בעידן המידע שבו אנחנו חיים ייעוץ הוא שירות חיוני במיוחד, מפני שרק כך ניתן לנצל את הידע שטמון בגנים שלנו כדי להבטיח חיים בריאים ומיטיבים.

לתיאום פגישת ייעוץ בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם

עוד בנושא

מה זה ייעוץ גנטי?

תהליך שמטרתו לאבחן מחלות גנטיות, להציע טיפול ומניעה  של המחלה ולהעריך את סיכון הישנות המחלה. במהלך ייעוץ גנטי תלקח היסטוריה

קרא עוד »